Kundservice

Har du en fråga inför eller efter en resa? Vi finns här för att hjälpa dig!

Är Vy bus4you och Vy express samma sak? Kan jag resa med mitt husdjur? Kostar det extra att ta med barnvagn? Dessa och flera andra frågor har vi sammanställt och sparat under vanliga frågor och svar. 

Till vanliga frågor och svar (FAQ)

Har du frågor gällande en resa med Vy bus4you eller Vy express och vill komma i kontakt med oss? Se kontaktuppgifter nedan. 

Till kontaktuppgifter

Behöver du omboka eller avboka din biljett? Eller vill du lägga till extra bagage? Eller hade du velat boka en fönsterplats för bästa utsikten? Du kan hantera din bokning efter ditt köp. 

Mer om hur du hanterar din bokning

Har du glömt något på bussen? Alla hittegodsärenden för resor med Vy bus4you och Vy express skickas in via vårt formulär.

Till vårt hittegodsformulär 

Är du missnöjd med din resa med Vy bus4you eller Vy express vill vi gärna veta det. Det ger oss möjligheten att be dig om ursäkt och vi får möjligheten att förbättra oss. Alla reklamationer skickas in via vårt formulär.

Till vårt reklamationsformulär 

Vänligen notera att vi inte hanterar några reklamationer via telefon eller kundundersökningar.